Made with your own love!

vrijdag 23 januari 2015

Oude potten een stoere look geven!

Deze week ben ik aan de slag gegaan met het 'oud' maken van potten. Regelmatig zie ik in reclamefolders potten, kruiken of lampenvoeten die een betonachtige look hebben. Ik vind dat ze een stoere uitstraling hebben! Vaak zijn ze echter ook erg prijzig en daarom is deze DIY ideaal voor als je naar zoiets op zoek bent. En ook nog eens made with your own love!
Ik heb uiteindelijk besloten om mijn potten licht te houden zodat ze beter bij mijn interieur passen. Uiteraard kun je ze donkerder maken door andere verf te gebruiken of er met aarde over heen te gaan en het restant er af te vegen. Veel succes!

Wat heb je nodig?
- pot of vaas
- muurvuller (Action)
- boterhamzakje
- fijn schuurpapier
- verf en kwast (of aarde, bloem etc.)

2 opmerkingen:

  1. Dat is geheel een mooi resultaat heb het zelf ook gedaan en ben trots op me zelf gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook en zelf kaneel opgedaan of bloem kan ook . mooi resultaat

    BeantwoordenVerwijderen