Made with your own love!

dinsdag 24 februari 2015

Mooi gedekte tafels en zomeravonden in het vooruitzicht...

Het kriebelt.. Het voorjaar zit in de lucht! De zon is af en toe al heerlijk warm en overal word je overspoeld met vrolijke plaatjes en leuke ideeën voor in huis (ook op onze facebookpagina: Made with your own love!) En dan gaat het bij mij kriebelen. Ik wil uit de wintersfeer, hup, in de lentesfeer. Stiekem denk ik dan ook al aan die lange zomeravonden nu het al wat langer licht is. Je snapt dus wel dat ik graag aan de slag wil. Het liefst met dingen die ik nu al kan gebruiken, maar die eigenlijk gewoon bedoeld zijn voor van de zomer. Want het is leuk als heel je huis tip en top aangekleed is, maar 's zomers zijn wij toch zoveel mogelijk buiten. En dan wil het oog ook wat, dus dat betekent nu al voorbereidend werk. Want voor je het weet is het zo ver!

Nu zie ik op Pinterest heel veel ideeën waar ik dan zelf ook weer ideeën van krijg. Zo houden wij er thuis van om in het weekend lekker lang te tafelen. Zo heerlijk om de tafel dan met net iets extra's te dekken en zo een gezellige sfeer te creëren. Dat wil ik van de zomer ook en daarom ga ik deze week placemats maken. En dan niet van die geplastificeerde gevallen, maar mooie van stof. Eerst morgen nog even stof halen op de markt en een naaimachine fixen, dan kan ik aan de slag!

Ik zie ons al zitten.. Heerlijk warme lange zomeravonden, tafel mooi gedekt, met de lekkerste gerechten en tafeldecoratie made with your own love!
Hier zijn alvast wat ideeën voor als je zelf aan de slag wilt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten