Made with your own love!

maandag 19 oktober 2015

Inspiratie - Potten en planten

Planten zijn weer hip! En hoe... Waar we ze een hele poos in verschillende interieurstijlen niet gezien hebben, komen ze nu juist weer terug. We waren druk in de weer met takken en grijze potten, alles voor een landelijke look. Tegenwoordig zijn het de papieren zakken, vilten manden en halve bomen die het huis bevolken. Ook de cactussen die je vroeger zo vreselijk vond bij je oma vinden langzaamaan weer een weg terug naar jouw interieur. Deze zijn ideaal voor mensen die moeite hebben om planten in leven te houden (zoals ik ;-)). De eucalyptus en het olijfboompje doen het goed in de landelijke interieurs. Kortom er is voor ieder wat wils!
Laatst was ik op de VTwonen en designbeurs en ook daar zag je planten in overvloed. Met de meest leuke en originele ideeën waren ze in de interieurs geïntegreerd. En dat is tegenwoordig de kunst: planten echt een onderdeel van je interieur laten worden. Daarom de leukste ideeën hier voor jou op een rij. Laat je inspireren! Ze mogen er zijn, ze mogen gezien worden en laat ze maar gerust de blikvanger in huis vormen! :)






Ieder idee is weer leuk en origineel. Het is maar net wat er binnen jouw interieur past. Deze ideeën heb ik van Pinterest gehaald en kun je vinden op dit bord. Ik vind zelf de papieren zakken met een plant er in heel gaaf. Op dit moment wordt er in ons huis qua interieur het één en ander veranderd, dus waarschijnlijk komt er wel een eucalyptus of olijfboompje hier in huis te staan. Inspiratie heb ik nu in ieder geval genoeg :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten