Made with your own love!

maandag 25 januari 2016

DIY - Porcelain painting

We zijn in de tweede helft van januari en nu verschijnt pas de eerste blog van 2016. De laatste is ook al weer meer dan een maand geleden. In de tussentijd zijn mijn man en ik prachtige dochter rijker en is alles weer op de rit! Hier en daar kan ik nog tijd vinden om lekker in huis te rommelen en me bezig te houden met styling. Dit jaar hoop ik mijn studie interieurstyling af te ronden. Op de blog wil ik me dan ook vooral gaan richten op de styling. Natuurlijk zullen er nog DIY voorbij komen, maar of ik ze nog allemaal zelf ga maken?! Waarschijnlijk niet... simpelweg de tijd niet meer voor ;-)

In december ben ik d.m.v. een kadootje in aanraking gekomen met het Deense merk Søstrene Grene. Ken je het niet dan is het zeker de moeite waard om het even te googlen. Een ontzettend leuk en hip merk dat van alles en nog wat heeft. Ze hebben ook verkooppunten in Nederland dus binnenkort ga ik er eentje opzoeken.
Op Pinterest zijn ze ook te vinden en geven ze de meest leuke ideeën om te maken en stylingstips voor in huis. Zo hebben ze ook een bord met 'porcelain painting'. Dit heb ik zelf een paar jaar terug met mijn vrijgezellenfeestje gedaan. Ontzettend leuk om te doen! Wat je nodig hebt is een effen kleur servies (gewoon bij de Action of de Xenos). Verder kun je porseleinverf gebruiken of porseleinstiften. Google hier eens op, want er is keuze genoeg! Vervolgens kun je aan de slag! :) Hieronder zie je wat voorbeelden. Deze komen van de Pinterest van Søstrene Grene. Wil je meer ideeën? Klik dan hier!







                                      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten